Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on Posti ja Matkahuolto kuljetuspalvelut.
Toimituskulut 4,70 €. Kaikki toimitukset lähetetään seurantanumerolla.
Yli 90 euron tilaukset lähetetään asiakkaalle ilman postikuluja Matkahuollon noutopisteeseen.
Korut pakataan valkoisiin Organza lahjapusseihin.
925 Sterling hopeiset korut pakataan pieneen valkoiseen korurasiaan ( koko: 65x65x25).
Toimitusaika
Tilausten käsittelyaika 1-3 arkipäivää.
Kuljetusliike toimittaa tilauksen antamaasi osoitteeseen tai noutopisteeseen noin 2-5 arkipäivän kuluessa siitä, kun tilaus on käsitelty ja lähetetty.
Postin XXS- paketti toimitetaan postiluukkuun tai -laatikkoon. Toimitusaika noin 2-5 arkivuorokautta.
Matkahuolto XXS-paketti toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Toimitusaika noin 2-3 arkivuorokautta.
Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. Emme vastaa lakon, työsulun tai muun ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästyksistä lähetyksissä.
Jos haluat että tilauksesi toimitetaan kiireellisesti, voit ilmoittaa asiasta tilausta tehdessäsi joko avoimeen viestikenttään kassalla, tai ottamalla yhteyden asiakaspalveluumme.
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.
HUOM! Korvakoruilla ei ole palautusoikeutta johtuen hygieniasyistä, koska palautettua tuotetta ei voi myydä uudelleen (Kuluttajasuojalaki 6:16 § 3 ja 4)
Ale-tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, olethan ensin yhteydessä asiakaspalveluumme. Yhteystiedot löydät alta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, vahingoittumaton ja täysin myyntikuntoinen, muutoin sen hintaa ei voida hyvittää asiakkaalle. Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa. Asiakas vastaa palautuskustannuksista itse. Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, se käsitellään alkuperäisessä maksussa käytetyn maksutavan mukaisesti ja rahat palautetaan asiakkaalle.
Jos tuote on viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, niin silloin joko palautamme rahat tai lähetämme uuden tuotteen ilman ylimääräisiä kuluja.
Huomioithan, että tuotteet valmistetaan käsityönä, joten ovat uniikkikappaleita. Tästä johtuen pieniä eroavaisuuksia valmiissa tuotteessa ja verkkokaupan kuvissa saattaa olla.
Lunastamaton paketti:
Lunastamatta jätetty paketti ei ole tilauksen peruutus. Asiakas maksaa noutamatta jääneestä paketista syntyvät todelliset lunastuskulut.
Jos asiakas haluaa paketin uudelleenpostituksen, hän maksaa myös uudet toimituskulut. Jos taas asiakas haluaa rahojen palautuksen noutamatta jätetystä tilauksesta, vähennetään hyvityksen summasta paketin takaisinlunastuksesta syntyneet kulut.
Ongelmatilanteet:
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti vaihto- ja palautusoikeus -kohdassa mainittuun osoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
Asiakaspalvelu
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme:
Asiakaspalvelu.merenhelmi@gmail.com